Add-ons / Plugins

Uniconta add-ons store 
Het via de Cloud aanbieden van schaalbare en betaalbare oplossingen via de open API en rest API van Uniconta in een multi-tenancy omgeving heeft dus veel voordelen. Zoals gezegd was het uitgangspunt bij het ontwikkelen van het Uniconta ERP platform om een sterke basis te ontwikkelen om dan vervolgens specifieke aanvullende oplossingen aan te kunnen bieden via een sterk netwerk van partners en integrators. Dit netwerk aan partners plaatsen al hun specifieke koppelen op de website van Uniconta en omdat het zich in de Cloud bevindt kan iedereen beschikken over de koppeling met een desbetreffende software- applicatie. U kunt zich voorstellen wat een tijd en geld dit bespaart op maatwerk, interfaces en updates daarvan. Uniconta is backwards compatible zodat het ook na nieuwe release blijft funtioneren. 

Plug-ins en add-ons
Wat zijn plug-ins? Een plug-in wordt ook wel een invoegtoepassing (add-in) genoemd en deze wordt binnen Uniconta zelf geopend. Met plug-ins kunnen andere software-applicaties binnen Uniconta gebruikt worden en dat geeft bijkomende functionaliteiten voor specifieke toepassingen. Eigenlijk is het beter om te zeggen dat Uniconta extra functionaliteiten via plug-ins kan aansluiten via de Uniconta API. De Uniconta API is een complete API die kan worden gebruikt om oplossingen en integraties voor Uniconta met andere partijen te ontwikkelen. De termen add-ons en plug-ins worden veelal door elkaar gebruikt en verschillen niet zo veel van elkaar. Maar als we het hebben over add-ons en Uniconta; dan breidt de add-on de functionaliteit van Uniconta-zelf verder uit.

Add-ons store (ook plug-ins)
Wat we zien is dat allerlei Uniconta partners integraties met andere softwareapplicaties maken en deze dan in de Add-ons store van Uniconta plaatsen. Dit zorgt voor een heel krachtig concept waarbij het hybride Uniconta ERP systeem verrijkt kan worden met ontelbare andere business applicaties. 

TRUST IT is a credit management software tool from TKB to manage your entire credit-management process in your company.

TRUST IT provides every aspect related to daily credit-management activities. TRUST IT supports the entire collection process of outstanding customer-invoices. Think about sending payment reminders, follow up actions, registration of conversations with customers and the agreements that have been made, call requests, sending copies of invoices, credit rating of your customers. Also handing over claims to collection-partners is an option. Everything your company needs, to roll out a firm and solid credit-management policy, is facilitated by TRUST IT.

TRUST IT helps your company to reduce credit-risks, it will improve DSO-KPI’s, it contributes improving healthy cashflow- and working-capital positions. The dashboards of TRUST IT make it really efficient to track and analyze the business performance in multiple area’s. The credit-collectors use several dashboard functionalities for managing all their actions, commitments and disputes. The management is able to see all the aging KPI’s, risk percentages to have a quick intelligent company overview what you normally expect from a business intelligence tool. Finance is even able to measure risks and book provisions into their balance sheet and profit & loss based on the business insights given by TRUST IT on customer -and invoice-level.

Summarized: TRUST IT will save a lot of time for your employees, it will help to manage your credit management process from A to Z, and it will improve your cash-flow and working capital positions. Working capital is key nowadays for companies. If you are interested send us an e-mail please: info@keeperpsimple.nl

Copyright(©) Keep ERP Simple / ICT Cyclus 2020 V 1.1